«Голос Америки», «Радіо Свобода» та CNN можуть заборонити в Росії – ЗМІ

Shutterstock

17 жовтня російське видання РБК повідомило про це з посиланням на свої джерела в Раді Федерації та комісії. Загалом у цьому списку начебто не більше п’яти ЗМІ. Російське агентство «РИА Новости» з посиланням на свої джерела в парламенті стверджує, що комісія надішле пропозиції про запровадження обмежень проти іноземних ЗМІ до Міністерства юстиції Росії після 23 жовтня.

Член комісії із захисту державного суверенітету Росії Олег Морозов повідомив РБК, що проти фігурантів списку будуть вжиті ті ж заходи, які в США застосовуються проти телеканалу Russia Today і радіо Sputnik. «Якщо обмежать сигнал [RT] — ми обмежимо теж [сигнал іноземних ЗМІ в Росії], якщо розірвуть вже укладені договори з тими інтернет-ресурсами, які надають майданчик для RT, — значить, аналогічні заходи будуть вжиті в Росії. Візьмуть під контроль персональні дані співробітників — ми візьмемо під контроль персональні дані співробітників відповідних іноземних ЗМІ », — заявив він.

За словами Олега Морозова, до переліку потрапили засоби масової інформації, які, на думку депутатів, «отримують гроші з-за кордону» і «втручаються в російську внутрішню політику».

Список ЗМІ члени Ради Федерації начебто складають на основі рекомендацій російських Міністерства юстиції, Міністерства закордонних справ, Роскомнагляду і Генпрокуратури, уточнюється в публікаціях. 

Проте 17 жовтня керівник комісії Ради Федерації із захисту державного суверенітету Росії Андрій Клімов у коментарі «Інтерфаксу» спростував інформацію, що такий список було складено.

«Ми ніяких списків не складали. Ми попросили відомства підготувати комплекс заходів для можливої ​​відповіді на дискримінацію російських ЗМІ на території Америки й якщо чогось не вистачає в чинному законодавстві, запросити нас про це. З тих пір нічого не змінилося», — заявив пан Клімов.

Директор російської служби «Радіо Свобода» Андрій Шарий сказав РБК, що конкретної інформації про включення його ЗМІ в список потенційно небажаних у нього немає. Однак минулого тижня «Радіо Свобода» отримала офіційне попередження від Роскомнагляду про те, що його діяльність на території Росії може бути обмежено у зв’язку з законом про іноземних агентів, уточнив він.



Please enable JavaScript to view the comments powered by Disqus.
comments powered by
Дякуємо: osvita.mediasapiens.ua

Оставить комментарий

Ваш email нигде не будет показан. Обязательные для заполнения поля помечены *

*

© Авторське право 2017 Divannaya Sotnya Group | Розробка сайту Divannaya Sotnya Group